Khamis, 15 September 2011

new friend ,

salam 1 malaysia , korang nie mak nak tnjuk kan FIFA kiteee , comel tak ? sory la gelap sikit .
nak tawu tak,sekarang kite dah sygs sangatsangat dekat FIFA kitee niyh , korang jangan cemburu pulak*perasan .takpee mak sygs korang jugak apee kan(yeye je) ramai yang cakap domo tak comel sebab gigi dy . bagi mak pulak gigi dy yang nampak comel , hah ! kat sini kite dapat satu pengajaran tau . SETIAP ORANG ADER CITERASE DIA SENDIRI . betul tak ? oke means kalau ade orang cakap korang yang tengah membaca ny buruk . tak semestinye orang yg lain akan cakap macam tuh jgk kan ? normal la tuh orang jeles dengan keimanan korang , tu yang nak sakitkan hati korang je kan , pape pun FIFA kem salam kat korang , dia adew kat sebelah mak  niy , nampak tak ?nampak tak ? hope entry niyh tade la nampak mak niyh nak menunjuk(memang nak menunjuk pun) . oke mak gurau je . renung-2kan dan selamat beramal.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ini coretan ku :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...